Otázky ohľadom registrácie

Ako sa viem zaregistrovať?

V pravom hornom rohu našej webovej stránky kliknutím na funkciu „Prihlásenie/Registrácia”, kde uvediete Vaše údaje potrebné k registrácii.
Údaje označené * sú povinné. Na konci registrácie je potrebné súhlasiť, že ste sa oboznámili s Ochranou súkromia (pod týmto menu informujeme a uisťujeme našich zákazníkov o ochrane osobných údajov, ktoré je potrebné pri registrácii zadať).
Po registrácii Vám príde potvrdzujúci email na adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Registrovaní užívatelia sa môžu prihlásiť pomocou funkcie Prihlásenie / Registrácia.

Je potrebné sa registrovať pri nákupe?

Pri nákupe v našom webshope nie je potrebné registrovať sa. Z našej škály výrobkov môžete nakupovať aj ako hosť.

Otázky ohľadom výrobkov

Ako si viem vybrať výrobky?

Pre uľahčenie máme výrobky rozdelené do kategórií. Po vybratí výrobku, ktorý si chcete objednať, ho musíte vložiť do Košíka. Ceny uvedené vo webshope sú brutto ceny, čiže ceny s DPH, ktorá je 20%.

Môžem si kúpiť hociktorý výrobok?

Tovar, ktorý je dostupný a môžete si ho objednať, je označený „Na sklade“ a tovar, ktorý skladom nemáme je označený „Vypredané“. Toto označenie sa automaticky opraví po zmene našich skladových zásob.

Je možné sledovať aká je hodnota mojej objednávky počas výberu tovaru?

Obsah Košíka môžete vidieť po prejdení s kurzorom na ikonu košíka.
V tomto okienku môžete vidieť výrobky, ktoré ste vložili do košíka v netto cenách bez dopravných nákladov.

Ak neviem ukončiť objednávku, tak mi zmizne obsah Košíka?

Ak sa Vám objednávku nepodarilo dokončiť a nakupovali ste ako registrovaný a prihlásený užívateľ, tak sa Vám obsah Košíka nevymaže. Po opätovnom prihlásení môžete pokračovať v objednávke.
Ak objednávate ako hosť, čiže ako neregistrovaný užívateľ, tak sa Vám obsah Košíka neuloží.

Je určené minimálne množstvo, ktoré je potrebné objednať?

Objednávky nie sú podmienené množstvom ani sumou.

 

Otázky ohľadom objednávok

Ako ukončím objednávku?

Po vložení výrobku do Košíka a kliknutím na funkciu „Objednať“ môžete zadať Vaše ďalšie údaje potrebné k nákupu a platobné podmienky. K ukončeniu objednávky je potrebné súhlasiť s Obchodnými podmienkami (obchodné podmienky nájdete na hlavnej strane nášho webshopu v menu Informácie).

Dostanem potvrdenie o objednávke?

Po uskutočnení objednávky posielame následne mail na mailovú adresu zadanú kupujúcim. Ak Vám mail nepríde, tak kontaktujte prosím náš zákaznícky servis!

Kedy bude moja objednávka spracovaná?

Spracovanie objednávky od jej zadania sa uskutoční do 24 hodín počas pracovných dní. Objednávka zadaná počas víkendov a sviatkov sa spracuje nasledujúci pracovný deň.

Kde môžem sledovať stav mojej objednávky?

Registrovaní užívatelia môžu sledovať stav svojej objednávky následne po prihlásení na našu stránku, kde sa zobrazí stránka „Môj účet“ a tam následne uvidia „Posledné objednávky“.

Stavy objednávok/statusy:

„Spracováva sa“: po zadaní zákazníkom
„Vybavená“: odovzdaná prepravnej spoločnosti, uzavretá objednávka
„Zrušená“: zrušená zákazníkom

Otázky ohľadom programu stálych zákazníkov

Ako sa stanem stálym zákazníkom?

Nato, aby ste mohli užívať výhody programu pre stálych zákazníkov, nemusíte spraviť nič iné, len sa registrovať v našom webshope.

Ako funguje program pre stálych zákazníkov?

Program pre stálych zákazníkov sme rozdelili do nasledujúcich úrovní:

Úrovne:

Pod 50 €                                             0 %

Od 50 € do 80 €                                3 %

Od 80 € do 180 €                              5 %

Od 180 € do 350 €                            7 %

Nad 350 €                                           10 %

 

Hodnoty Vašich objednávok sa Vám budú zbierať od 1. januára do 31. decembra. 31. decembra sa hodnota všetkých objednávok vynuluje, ale dosiahnuté % zostanú pod tou podmienkou, ak v nasledujúcich 2 mesiacoch zadáte objednávku v minimálnej hodnote 50 € a do decembra zadáte objednávky v minimálne takej hodnote, v akej ste ich urobili v predchádzajúcom roku.

Ak tieto hore uvedené podmienky nesplníte, tak pri nasledujúcom nulovaní sa vynulujú aj Vaše percentá.

Príklad:

Zákazník sa registruje, následne sa už pri prvej objednávke stáva stálym zákazníkom. Počas zbierania hodnoty objednávok mu bude prináležať príslušné %. Do konca roka (31.decembra) zadá objednávky v hodnote napr. 250 €, tým pádom mu prináleží zľava 7%. 1. januára vynulujeme hodnoty dovtedy zadaných objednávok. Ak v januári alebo februári nezadá objednávku v minimálnej hodnote 50 €, tak sa mu % vynulujú a začína od nuly. Dosiahnutých 7% mu ponecháme, ak do konca februára objedná v minimálnej hodnote 50 € a za celý rok zadá objednávky v hodnote ako v predošlom roku, teda aspoň za 250 €. Ale ak nesplní druhú podmienku objednania (suma všetkých objednávok za predošlý rok), tak nasledujúci rok začína s 0 € a s 0% zľavou.

Zľava sa vzťahuje na všetky výrobky?

Táto zľava pre stálych zákazníkov sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sú v akcii. Náš webshop Vám automaticky stiahne zľavu len z tých výrobkov, ktoré nie sú akciové.

Otázky ohľadom platby

Z akých spôsobov platby si môžem vybrať?

Objednaný tovar môže zákazník zaplatiť platbou na dobierku alebo platbou dopredu prostredníctvom bankového účtu.

Priebeh nákupu na dobierku:
Spracovanú objednávku odovzdáme prepravnej spoločnosti, ktorá ju doručí na adresu zadanú zákazníkom. Sumu objednávky uhradí zákazník pracovníkovi prepravnej spoločnosti, ktorý mu následne vydá doklad o úhrade.
Poprosíme, aby ste tento doklad spolu s faktúrou uchovali!

Otázky ohľadom dopravy

Koľko stoja dopravné náklady?

Dopravné náklady hradí naša firma v tom prípade, ak konečná suma objednávky presiahne 50,00 € s DPH. Ak je suma objednávky pod túto hodnotu, tak dopravné náklady hradí zákazník, ich hodnota je 5,90 € s DPH.

Kedy sa bude moja objednávka expedovať?

Od potvrdenia objednávky do 2-3 pracovných dní, ale podľa možností do 24 hodín uskutočníme expedovanie objednávky. Flexibilné doručenie balíkov zabezpečuje prepravná spoločnosť GLS na dodaciu adresu zadanú zákazníkom v čase od 8:00 do 18:00. Dodaciu adresu treba zadať takú, na ktorej sa počas dňa bude nejaká osoba zdržiavať, aby sa balík mohol doručiť. (napr. adresa pracoviska)

Dostanem oznámenie pred dodaním objednávky?

Jeden pracovný deň pred expedovaním objednávky informujeme zákazníka mailom. O prípadnej zmene zákazníka informujeme.

 

Otázky ohľadom záruky

Môžem odstúpiť od objednávky?

Zákazník môže odstúpiť od objednávky do 14 dní od jej doručenia. Viac informácií o práve  zákazníka odstúpiť od zmluvy nájdete na spodnej strane našej stránky v časti Obchodné podmienky.

V prípade odstúpenia od zmluvy je potrebné napísať email na adresu: ctf.sk@ctf-co.eu.

Pri odstúpení od objednávky je predajca povinný vrátiť celkovú sumu objednávky vrátane dopravných nákladov kupujúcemu najneskôr do 30 dní. Zo zdravotných a hygienických dôvodov prijímame späť len neotvorené výrobky! V prípade odstúpenia od objednávky nesie s týmto spojené náklady kupujúci. Predajca môže požadovať náhradu škody spôsobenú nesprávnym používaním výrobku.

Výrobok prišiel poškodený. Čo mám urobiť?

Ak je viditeľné vonkajšie poškodenie balíka:
Ak je na balíku viditeľné akékoľvek poškodenie, tak je pracovník prepravnej spoločnosti povinný spísať so zákazníkom zápisnicu o škodách, ku ktorým v balíku došlo – žiadajte ho o to aj vy. Za prípady, keď chýba nejaký tovar a nie je spísaná zápisnica, nepreberáme zodpovednosť. Obsah balíka treba skontrolovať.
Ak prišiel poškodený výrobok z akéhokoľvek dôvodu:
Ak uvidíte na výrobku nejaké poškodenie alebo je výrobok chybný, tak nám to neodkladne oznámte na mailovú adresu: ctf.sk@ctf-co.eu.

Za aký čas bude vybavená moja reklamácia?

Po prijatí mailu sa vaša reklamácia prešetrí a vybaví do 30 dní. O priebehu reklamácie Vás budeme informovať na Vami uvedenej mailovej adrese.

Chcel by som vrátiť už odoslaný výrobok/výrobky. Ako mám postupovať?

Zakúpený, odoslaný výrobok/výrobky môžete odoslať na vlastné náklady na nasledujúcu adresu:

Creative Toys Faktory s.r.o.
935 51 Tekovský Hrádok 32

Pokiaľ máte nejaké otázky, okrem vyššie uvedených, tak nás neváhajte kontaktovať počas pracovných dní medzi 08:00 – 16:30 prostredníctvom mailu na adresu   ctf.sk@ctf-co.eu.

Veríme, že aj Vás čoskoro môžeme privítať medzi našimi spokojnými zákazníkmi!